تنها عشــ♥ـفم پریسا

خیلی دلم گرفته خدا

وقتی دلت گرفته باشه …


تمام آرامش یک ساحل را هم به تو بدهند …


باز هم دل تو بارانیست …


خیس تراز دریا خراب تر از امواج .

 

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی
من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم
به اندازه‌ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما
تو را دوست دارم، تو را دوست دارم

(s5459)دوستتدارم پریسا(s5459)

 

 

تحمل کردن قشنگه
اگه قرار باشه یه روزی به تو برسم
انتظار آسونه
اگر قرار باشه دوباره تو رو ببینم


زندگی شیرینه
اگه قرار باشه دستاتو تو دستام بگیرم
مشکلات حل میشه
اگه قرار باشه روزی به پات بمیرم
اشکهام به لبخند تبدیل میشه
اگه یه بار ببوسمت
و لبخندهام دوباره به اشک
فقط اگه ببینم خیال رفتن داری
اما بدون دوستت دارم
از پشت این همه فاصله
از پشت این همه حرف
دوستت دارم تا بی نهایت عشقم

آخ ک چقدر دوستتدارم پریسا



♥عاشقانه رضا پریسا♥

نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:54---7 دی 1394

امروز .....


چقــدر دلم تمام شدن می خواهـد …


از آن تــمام شدن هایــی که بشــود نقــطه سرِ خط …


و آنگـــاه دیکــته تمــام شـود !و من دیگــر آغـــاز نشــــوم …
پاسخ:


عشقم رضام
ساعت19:19---6 دی 1394
دل منم خیلی گرفته بیشتر ازهمیشه سخترین جای زندگی سردشدن عشقت نسبت توعه..خیلی بده مگه نه ؟اخ خدا
فدای دلت بشم بابت همه چی شرمنده ببخشید رضام
پاسخ:قربوونت برم ایشالله عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ♥ReZaaNdparisa

تاريخ : یک شنبه 6 دی 1394 | 12:1 | نویسنده : ReZa.aNd.parisa |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.